Oferty handlowe

oferty handlowe

Oferty handlowe to prosty i skuteczny sposób na to, żeby zarabiać więcej. Oferty takie zamieszczane są przede wszystkim w internecie, a Internet to w dzisiejszych czasach tak potężne medium, że przeważająca część zysku niektórych firm, generowana jest właśnie online. To zaś powoduje, że aby nie zostać w tyle, należy zaprezentować się od jak najlepszej strony i najzwyczajniej w świecie pozwolić, żeby ludzie kupowali to, co mamy do zaoferowania. Oferty handlowe są jednym z lepszych sposobów, na zdobywanie nowych klientów i rozwój firmy.

Co da Ci poprawnie zbudowana oferta handlowa?

  • Przede wszystkim większą konwersję i szansę na wyższe zyski.
  • Popularność i promocję marki, a także wzrost jej rozpoznawalności.
  • Skuteczne i szybkie narzędzie, które sprzedaje nawet wtedy, kiedy Ty nic nie robisz.
  • Zazdrość konkurencji, którą aż skręca na myśl o tym, jak dobrze sobie radzisz… 🙂

Jak powinna wyglądać dobra oferta handlowa?

Skuteczne oferty handlowe charakteryzują się przede wszystkim odpowiednim dopasowaniem do grupy docelowej, a także wykorzystaniem technik sugestii czy wpływu na ludzką podświadomość. Nie uwierzysz, jak wiele procesów decyzyjnych powstaje pod wpływem impulsu, konkretnego bodźca czy wyobrażenia sobie różnych scenariuszów zdarzeń. Naszym celem jest przedstawienie potencjalnemu klientowi treści, która go urzeknie, zaskoczy, zaciekawi, którą będzie zafascynowany na tyle, że powstanie w nim wręcz dzika ochota na to, żeby kupić Twój produkt czy usługę.

Działanie to nie jest wcale proste. Wymalowanie przed czytelnikiem obrazu, jakiego oczekujesz, należy do jednych z najtrudniejszych zadań, z jakimi każdego dnia mierzą się copywriterzy. Burze mózgów, które mają wtedy miejsce, mogłyby spokojnie zasilić energią milionowe miasto. Dobrej oferty nie tworzy się na kolanie, to proces, w którym zaangażowane są wszystkie, dostępne narzędzia.

1. Analiza
 
2. Tworzenie założenia
 
3. Dobranie grupy docelowej
 
4. Wejście w skórę potencjalnego klienta
 
5. Podanie mu na tacy rozwiązania jego problemów
 
6. Zahipnotyzowanie go treścią
 
7. Rozpalenie zmysły i wywołanie chęci zakupu
 
8. Prowadzenie go za rękę do miejsca, w którym dokonuje zakupu
 
9. Radość z Twojego sukcesu!

 

Skoro kwestie teoretyczne mamy już załatwione, jaki produkt chcesz wypromować? Daj nam o tym znać, a niedługo zaczniesz liczyć zyski, które przyniesie Ci stworzona przez nas oferta.

Stworzymy dla Ciebie oferty handlowe, którym Twoja grupa docelowa nie będzie się  w stanie oprzeć. Zadbamy o wszystko, łącznie z sugestiami dotyczącymi kolorów, czy rozmieszczenia poszczególnych elementów. Służymy pomocą również grafikowi, który przygotuje dla Twojej oferty odpowiednie “wdzianko”. Zastosujemy psychologiczne działania, które sprawią, że ze strony sprzedażowej wyciśniesz jeszcze więcej.  I oby wiodło Ci się jak najlepiej!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *